Szerdán délután találkoztam Riittával, elmentem a suliba ahol tanít, körbevezetett az épületben. Gondolom mondanom sem kell, hogy fényévekre van a magyar iskoláktól. Szuperül felszerelt termek, csak hogy egyet említsek: stúdióterem, hogy a gyerekek tudjanak a nyelvórákon hallgatási gyakorlatokat csinálni, értsd nem egy magnóról megy amit hallani kell, hanem mindenkinek küldön számítógép, és nagy teljesítményű fülhallgató... Van külön termük pl a festésre és agyagozásra, külön a varráshoz, van egy nagy műhely a famunkákhoz, és még sorolhatnám. Zenét úgy tanulhatnak, hogy van tökéletesen felszerelt mindenféle hangszerrel ellátott hangszigetelt zeneszoba... Aztán a körbevezetés után még a tanáriban teáztunk és uzsonnáztunk egyet, és megbeszéltük, hogy akkor még pénteken tudunk találkozni, és kaptam egy saját készítésű sálat tőle :)

Csütörtökön nem emlékszem mi volt :)

Pénteken úgy volt hogy találkozom MAriaval az olasz lánnyal, hogy együtt ebédeljünk, de sajna ez nem jött össze, mert míg én az Ilokivi előtt vártam rá, írt egy mailt, hogy a Lozziba megy, szóval elkerültük egymást. Ez van, de majd pesten ebédelünk együtt, ugyanis egy évig ott fog dolgozni. Szóval a sikertelen ebéd után hazarohantam, és nekifogtam főzőcskézni, pörköltet csináltam Riittának, csak hogy megismertessem kicsit a magyar ízekkel. Szerintem egészen jól sikerült, nagyon ízlett neki, és itattam vele páleszt is, azt is szerette :) Aztán mutogatott fényképeket a családról, és próbált segíteni megszervezni a Tallin utat (ami mostmár 80% hogy összejön) Szóval búcsúzásképp ittunk még valami lappföldi bogyós likőrt, aztán megbeszéltük, hogy ha ő jön vagy én megyek vissza akkor mindenképp találkozunk.

A szombat nyugisan telt, Regivel néztünk Avatárt, mert ő még nem látta, aztán este elmentünk szaunázni. És meg kell jegyezzem tegnap hóesés volt!! Áprilisban...

NA és itt van még ez a jó kis hamusztori, kezdek aggódni hogy hogyan is fogok hazajutni, mert egyre érdekesebb hírek jönnek...

Szerző: haanaft  2010.04.18. 08:54 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr501930898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása