Tegnap este elmentem aludni éjfélkor, erre kb 10 perc elteltével kopogtatnak az ajtómon. Agata és Mona jött, hogy menjek fel velük a 9.re mert az milyen jó. És tényleg :) Egy francia lány és 1 indiai srác (Ram) játszott mindenfélét gitáron, mi meg énekeltünk mellé, és hmmm nagyon jól éreztem magam :) "All you need is love tatatararaaam"

MA reggel megpróbáltam tükörtojást sütni, de olyan rossz az a serpenyő, hogy nem tudtam megfordítani a tojást, és leginkább a rántottára hasonlított, de gusztustalan volt nagyon... na akkor döntöttem el, hogy kell egy serpenyőt vennem.

Elmentünk kajálni a menzára, és megint halat ettem (a héten 3.szor) de ez is isteni volt :D És volt cékla, répa és mandarin mellé :) Kaja után elmentünk serpenyőt venni, és mákomra le volt árazva, így megúsztam 60 helyett 15 eurobol :) És itthon ki is próbáltam, szuper :)

Aztán jött a szauna experience! Kb fél óra gyaloglás után az erdő közepén (ahol már közvilágítás sincsen) van egy szauna, mellette egy tó, és valahogy bugyogtatják a vizet, hogy ne fagyjon be. Hát bevettük magunkat a szaunába, és mikor már mindenkiről csurgott a víz, elhatároztuk, hogy közös erővel meghódítjuk a tavat. Hmmm hát elkezdtünk szépen kiszállingózni izzadtan, vizesen a -26 fokba... papucs nélkül, és mikor éreztem, hogy a talpam kezd odatapadni a jegyes havas lépcsőre, ami mellesleg kis kavicsokkal volt leszórva, hogy ne csússzon... kb 50 m-re van a tó a házikótól, de az az 50 m, az maga a halál. És plusz ami még külön jó volt, hogy volt egy kis stég, és először arra mentünk fel, majd eltalálták, hogy inkább mégsem kéne beugrani... és akkor vissza a tópartra, és megint kavics, hó jég, és mikor a talpamra ragadt az öklömnyi jégdarab, és úgy éreztem, hogy egy lépést sem tudok tovább menni, akkor belemásztam a tóba, ami szinte melegnek hatott a levegő után... de amikor kijöttem a tóból... és a vízcseppek ráfagytak a bőrömre, mint valami tűpárnára... annyira fájt akkor már a talpam, hogy futottam vissza az épületbe, és nem akartam semmi mást csak melegedni, és még a szaunában is annyira fáááájt... Egyszóval FANTASZTIKUS volt :D És akarom még többször, innmár papucsban :) (asszem kisebb fagyási sérüléseket szenvedtem a talpamon, mert még mindig sajog)

Aztán mikor visszaértünk a koliba, rábeszéltek, hogy menjek erre a black and white party-ra, a KOAS-ba. Először úgy volt, hogy bicajjal akarnak menni, de a hideg miatt valahogy meggondolták magukat... szóval taxiztunk, mivel a taxi ha sokan vagyunk olcsóbb mint a busz. A buli, háát, nem erre számítottam. Az épületben ahol nyitva volt a szoba ajtaja oda lehetett menni bulizni. A folyosók zsufolásig voltak emberrel, mint a heringek. Aztán végül egy ismerős lány szobájában illetve konyhájában kötöttünk ki. Leginkább ott voltunk egész végig. Sokan cigiztek benn, annak ellenére, hogy nem szabad, és tiszta büdös lett mindenem (ettől elszoktam itt...) Megismerkedtem még egy magyar lánnyal (Vera) Vele is beszélgettem egy kicsit, és még több franciával találkoztam. Hihetetlen mennyi francia van itt. Na meg megismerkedtem egy osztrák lánnyal, akivel van közös órám, meg egy sráccal aki vele volt. A neveket már nem győzöm megtanulni sajnos.... No most pedig elmegyek alsz :)

Szerző: haanaft  2010.01.24. 01:25 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr721696842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPityu 2010.01.27. 20:41:36

egyik rokonunknak elfagytak a lábujjai. le kellett őket vágni.... :( vigyázz a tagjaidra, mert a fagyás sokkal rosszabb, mint az égés.
süti beállítások módosítása