Szerda óta mást sem csináltam csak tanultam, meg tanultam. Főleg fizikát, feladatokat gyakoroltam agyba-főbe. 12 feladatsor van, amiből őszinte bevallásom szerint 2 nem nagyon megy, de megcsináltam ma az előző vizsgasort, és jelentem legalább 3asra meg tudtam volna írni (nem tudom a ponthatárokat, csak hogy hány ponttól kettes), szóval úgy gondoltam hogy elég a fizikából, és majd kedden visszatérek rá. Elkezdtem biogázra tanulni. Háááát már a második anyagnál totál kivoltam. Borzalmas. Délután 4 körül már azt éreztem, ha nem mehetek valahova, akkor biztos meg fogok őrülni. És csak úgy kiváncsiságból ráköszöntem Lenkára skypon, hogy mi van vele, és mondtam neki, hogy mindjárt kiszaladok a világból. Erre ő: nincsen kedvem menni Margithoz Roninmakiba? ÓÓÓ hát hogyne volna :D Bárhova, csak menjünk már :D

Szóval kb fél óra mulva már indultunk is :) Hát el kell mondjam, hogy a társaság szuper volt (9en voltunk), csupa olyan ember akiket szeretek, volt egy kevés pia, meg pizza, és amit eddig nem nagyon mondhattam el magamról eddig: igen, ittam Finnországban :D Ittunk először martinit, borocskát, majd előkerült a mézes barackpálinka is :D Nem ittuk meg mindet, de mindenki belekóstolt :) Én nem ugrálok a pálinkáért, de ez jóóó volt. Nem tudom hogy azért mert már 2 hónapja messziről se szagoltam alkoholt, vagy mert tényleg jó, mindenesetre jó volt :) (ide kellene valami szülőknek nem ajánlott karika, a bal alsó sarokba :P ) Szóval nagyon-nagyon jól éreztem magam, az egyik legjobb estém volt itt eddig, rengeteget nevettünk, és sokat beszélgettünk, és tényleg nagyon jó volt :D

Aztán amit eddig még sosem csináltam : vezettem ittasan- persze csak bicajt :P (megint csak a szülők megnyugtatására, nem volt semmi baj, és nem voltunk részegek sem :P )

Szóval most gyorsan ágyba dugom magam, eme eurórikus állapotban, mielőtt elmúlik, hogy szép álmaim legyenek :D

Szerző: haanaft  2010.03.06. 22:13 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr251814885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPityu 2010.03.12. 07:44:44

Mostanában egyre ritkábban írsz
és a képek is elmaradoznak
süti beállítások módosítása