Eljött a nagy nap... Hát én már délben bőgtem.. és abba se hagytam amíg fel nem szálltam a gépre. A kedvesem kivitt a reptérre, sírtam, nevettünk, várunk. Aztán fél órával a felszállás előtt bementem a fémdetektoros cucchoz. Na ott olyan sort láttam, hogy félő volt, lekésem még a gépet is. De aztán szerencsére egészen gyorsan haladt a sor :) És mi meg felszálltunk.
Sajnos képeket nem tudtam csinálni, mert bennemaradt a fényképező a csomagomban, és legbelül az ablak mellett ültem, és olyan kedvesnek néztek ki a sorban mellettem ülők (egy kopasz gyerek, meg egy rasztalány) hogy nem volt kedvem kimászni érte.
Hát egész úton nem bántam a dolgot, de mikor megláttam Helsinkit felülről..... akkor leesett az állam, és eltátottam szemem szám.
Fantasztikus... Az utak felváltva sárgák és fehérek, a városrészek közt óriási fehér foltok (lehet tavak voltak?) és amíg a szem ellát ez látszik csak.
Egyszóval ámulatba ejtő....!
A gépen azt mondta a pilótabácsi -18, aztán a busz -12-t mutatott, a reptéren benn pedig -15-öt mutatott a kijelző... Hát az a lényeg, hogy hideg van.
Először nem is gondoltam mennyire. Aztán felszedtem a csomagom.
Gondoltam, na akkor sms haza, hogy nyugodtan aludjanak. Küldöm is az sms, csakhogy nem megy el. No akkor hogy is kell roamingolni? Én naiv, azt hittem majd jön
az sms, és majd okos leszek, nem jött.... Gondoltam na, jó éjszakájuk lesz, halálra aggódják magukat :) Aztán visszamentem a csomagosokhoz, hátha van ott még valami magyar ember. Találtam egy családot, megkérdeztem, de pannonosok voltak. Ekkor jött a kétségbeesés.
Majd elkezdtem nyomkodni a telefont találomra *102# nem nyert....
*103#.. nem nyert
*104#... sms: aktiváltuk JEEEE :D:D:D na akkor sms megint, éés elment :) /Anita örül/

Ok, akkor menjünk információ-> legyünk okosak! Igen ám, de marhára nem ült ott senki. NA akkor nézzünk szét, másik infos: kérdezem mikor indul a 2-es busz?
Erre elkezdi magyarázni, hogy minek nekem a 2-es menjek a 23-assal, mondom nem jóóó :) NAgyjából megmutogatta a térképen hol a busz. Hát mondanom se kell, fogalmam se volt
merre kéne elindulni. Kimentem az ajtón, mondván akkor nézzünk szét: mentem kb 50 m-ert meglett a busz, mire megtettem az 50 m-ert belémfagyott a szussz... Ja és ott nem sózzák a havat, hanem ilyen szupi kis csikorgós kövekkel felszórják, hogy alig gurul a bőrönd... Félúton találtam egy szupi kis kocsit, gyorsan fel is pakoltam rá az összes cuccoskámat :D

Most meg ülök, és várom a buszt....

2010.01.01 23:30

Szerző: haanaft  2010.01.02. 08:53 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr391638738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KEdina 2010.01.03. 08:20:43

Engem érdekelne, h akkor most tulajdonképp hogyan is működött az a roaming :):):)

haanaft 2010.01.03. 21:38:10

@KEdina: *104# majd a hívás gomb :D
süti beállítások módosítása