Szerencsere ma eleg hamar befejezte a tanar a biogas orat, igy van egy kis idom hogy megszenvedjek az angol billentyuzet minden aldasaval :)

Tegnap voltunk lenn mosni, 7kor kezdtuk, es mivel mondtak, hogy mukodik a szarito, gondoltuk bepakoljuk a ruhainkat. Hat mondanom se kell az elso kor nem szaradt meg, 40 fokra raktuk, es 10 percre (ami legalabb fel orat tartott) aztan beraktuk a masodik kort, majd, 9 kor mentunk vissza hogy kiszedjuk a ruhainkat, eees az ajto zarva volt... Hat igen elfejeltettuk, hogy ay ajtok automatikusan zarodnak... szoval a ruhaink szepen bennmaradtak a szaritoban, es csak imadkozni tudtunk, hogy a szarito magatol lealljon, es ne szaritsa a ruhakat inmar 60 fokon :) De ma reggel amikor lementem a ruhakert minden ok volt szerencsere, mondjuk a szarito ajtaja nyitva volt, szal nem tom hogy valaki leallitotta, vagy leallt magatol :)

Volt egy kis szabadidonk, es elmentunk a helyi design centerbe: talaltam is egy kabatot learazva 300 eurora (450rol)....ehhe kicsit draga a hely...

A konyvarat is felfedeztem, kivettem a konzvet ami kell majd az egyik vizsgamhoz, szep nagy konyv, de vegul is csak 150 oldal kell belole, de azt hiszem annyi is eleg lesz...

Ohh ma reggel csak -24 fok volt megint, es ahogy bicajoztam a konnycseppek odafagytak a szempillaimra, olyan volt, mintha feherre festettem volna :) Legkozelebb lefenykepezem...

Kedden este voltunk szaunazni :) Vicces volt, mert nem neztuk meg hogy melyik epuletben van a mi turnusunk, es lementunk a szokott helyre, erre odajon egy srac, hogy mi csinalunk mi itt :) Aztan atmentunk a masik epuletbe, csakhogy a foldszinten nem volt folyoso, igy papucsban zokni nelkul szaladtunk at...brrr :)

Megoldottam a papir/fuzet problemat is :) Ugyanis itt 1 db A/5-os fuzet, amiben alig van lap 2 euroba kerul, es nem akartam venni. Szal mikor szkennelni probaltunk, akkor lattam, hogy van a nyomtatogepek mellett egy nagy kartondoboz, amibe az emberek beledobaljak az elrontott papirjaikat... en meg fogtam egy adagot, es ujrahasznositom :) (sok sok euro megsporolva :D )

Tegnap voltam megint konditerembe,de most csak fel orat, mert sietni kellett haza, hogy otthon legyek mire a mosogepet lefoglaltuk. Na es akkor a legjobb, hogy rossz papirra irtuk a foglalast, es nem is volt foglalasunk :D

Gondolkozom mi tortent meg, de mas mar nem jut eszembe... van meg fel oram a kovetkezo oramig (az elso angolora :) )

Szerző: haanaft  2010.01.21. 10:31 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr911689615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPityu 2010.01.27. 20:41:37

Amikor felekerültem egyetemre, nem voltak ilyen flancos levelező kliensek, mint most. Karakteres felületen tudtunk levelet olvasni, ami nem tolerálta az ékezetes betűket, így aztán hozzá kellett szoknunk, hogy a levelekben nem használjuk ezeket. kis időbe beletelt a dolog, de így is olvashatóak voltak az irományok.
a lényeg: ne add fel, meg fogod szokni ;)
süti beállítások módosítása