Tegnap este voltunk szaunázni, és rekord időt voltunk lenn, több mint egy órát. Mikor mondtuk a finn lánynak mikor jöttünk csak tátva maradt a szája, hogy atyaég, hogy bírjuk... Meg találkoztunk egy másik lánnyal is (már nem először) de először kezdtünk el beszélgetni vele. Kiderült, hogy romániából jött, és már 2 éve itt van, fizikát tanul, és itt is akar maradni továbbra is.

Aztán felmentem Karlahoz, és elhoztam Mona második matracát, szóval mostmár 2 matracon alszom :) Végre tudtam volna kényelmesen aludni, erre megfázok, és egész éjjel azon szenvedek, hogy nem kapok levegőt.... ez nem egészen igazság :@

Ma meg bementünk az egyetemre kajálni, és sztem az elmúlt hónap legfinomabbját ettük :D Szivárványhal valami érdekes szószban törtkrumplival :D Nagyonfiiiinoooom :D Teljesen más íze van ezeknek a halaknak itt :)

Az ebédünk egészen hosszúra nyúlt, mert ismét bementünk a városba. Akartam illoolajat venni a szaunába, de igazság szerint elég drága.. 4.75-ért láttunk olyat aminek semmi jó illata nem volt, 9 ért láttunk olyat ami tetszett volna.... Szal elnapoltuk a dolgot. Egyenlőre.

2 napja azt kívántam bárcsak esne egy kis hó, hogy megint minden tökéletesen hófehér legyen. Ezennel ezt a kívánságot visszavonnám. Ugyanis friss havon bicajozni nem fun. 2szer estem el 50 méteren belül, ugyanarra az oldalamra, ugyhogy jó eséllyel szép kék lesz a csípőcsontom tájéka....

Aztán jött a pótcsaládos este :) Ritta (pótmama) jött elém a kolihoz, és elsétáltunk a lakásukhoz, ami kb 5 percre van innen. Találkoztam a kisebbik fiával, és a férjével is. Először beszélgettünk, aztán előkerült 3 képeskönyv Lappföldről, azt is megnézegettem, és beszélgettünk közben, a rén és jávorszarvasokról... ami azért volt vicces, mert a jávorszarvas angol nevét nem ismertem, és fogalmam se volt róla, hogy mi a különbség a rénszarvas, és a közt amiről nem tudtam hogy micsoda, szóval totál idiótának néztek :D No mindegy... Aztán vacsiztunk, közösen, a kaja totál finn volt: pizzatésztára hasonlított leginkább, és rántottaszerű maszlag volt rajta, sonkával és paprikával. Nagyon finom amugy :D És ettem pullát is, ami nem is annyira különleges, mint ahogy beharangozták, ugyanis én is tudok olyat csinálni, csak én kelttésztás kakaóscsigának hívom. Annyi hogy ők nem borítják fejre, és a tetejét megszórják nagyszemű cukorral.... ja és ez fahéjjal volt töltve.

Egy kép a pulláról: 

Szerző: haanaft  2010.01.30. 19:57 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr381715526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPityu 2010.01.30. 20:08:11

viszek neked illóolajat. IS ;)
süti beállítások módosítása