...ma reggel :(

Ez volt a leggyorsabb hét valaha... olyan sok mindent csináltunk, és mégsem csináltunk semmit. Jó lett volna ha maradhat még egy kicsit... de hát nem lehet, vissza kell térni a való világba. Neki is, nekem is.

Felraktam a buszra reggel 9:45kor, a sofőrbácsi nem tudott nagyon angolul, de azt azért kiszedtük belőle, hogy attól függetlenül, hogy Helsinki van a buszra írva nem oda megy, át kell szállni... Aztán a sofőrbácsi elvitte :(

Én meg hazabattyogtam a hóesésben. Amugy mostanában meleg van. Folyamatosan olvad a hó, és esik a hó. És 0 fok felett nagyon meleg a kabátom még gyalogláshoz is. Nem tom mi lesz velem a bicajozás közben. Totálisan le fogok izzadni... És mégvalami az olvadásról: a tetőkről folyamatosan csúsznak le a nagyobbnál nagyobb hódarabok. A hétvége folyamán 40-en sérültek meg emiatt finnországban, és 3-an haltak meg :(

Aztán ahogy hazafelé sétáltam a koli mellett találkoztam egy mókuskával. Átszaladt az úton, aztán a fákon ugrándozott még sokáig, majd felment a tetőre. Így hogy kopaszak a fák, nagyon jól lehetett látni a kis fürgét :)

Aztán a használtruha boltban visszakunyiztam a pénzem, mivel a legutóbb 3szor fizettették ki velem a mosóport... de az eladó srác emlékezett rám, csak megmutattam a kinyomtatott netbankos papirom, és egy kérdés, fennakadás, problémázás nélkül visszaadta a 11.40 euromat. Ez az amit otthon nem tudok elképzelni. Hogy valami ennyire gördülékenyen könnyedén menjen, és el kell monjam, hogy a finnek nagyon őszinte és becsületes emberek.

Itthon aztán rendbetettem a lakást, kitakkeroltam, meg kimostam, aztán nekiálltam tanulgatni, mert holnap finnből vizsgázunk. Mindenki szorítson 4-6ig!

 

Szerző: haanaft  2010.03.02. 18:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr551803541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása