Pár napja már nem írtam, de mindez csak azért volt, mert az utóbbi pár napom a tanulásról szólt leginkább.

Hétfőn reggel eltaláltam hogy én márpedig megyek Rigába, ha törik ha szakad, és ma le is foglaltuk a repjegyeket, röpke 3 óra alatt... (szeretjük a ryanairt) Hát végül 9ből csak 3an fogunk menni, de nem 3 hanem végül 5 nap 5 éjszaka, és még így is olcsó... Remélem beváltja a hozzá fűzött reményeimet :)

Holnap pedig eltávozom Oroszországba, Moszkva és Szentpétervár vár reám :)

Ja pár szót ejtsek arról is amiért idejöttem hivatalosan: a finn vizsgám a teljesítettek közt szerepel a Korppiban, 4est kaptam. Van még egy teljesített tárgyam Környezetfizika címmel, 4 kredit, és sajna csak 3as. De a lényeg hogy megvan. Emiatt elég sokat bosszankodtam is tegnap, ugyanis, az első vizsgán 7 kérdés volt, ebből 2 elmélet, és 5 számolás, és 5 feladatot kellett megcsinálni. Mellesleg a számolós feladatok változatosak (mindenféle témából) voltak, nem úgy mint most, ahol 6 kérdés volt csak, és ugyanúgy 5öt volt kötelező megcsinálni (ergo kénytelen voltam elméleti feladatot is csinálni, holott erre nem számítottam) és a feladatok is olyanok voltak hogy ááá :S. Szóval teljességgel csalódott voltam a dologgal kapcsolatban, mert azt hittem ennyi tanulás után legalább 4esre meg tudom írni. Na de mostmár mindegy.

A mai vizsgám a biogáz volt. Hát úgy mentem oda, hogy lesz ami lesz, legalább az esélyt megadom magamnak, ha nagyon gázos, akkor meg megkérdezem van e lehetőség ismételni. Szóval bementem, az egyik lány mondta hogy nem 12 kor hanem 12:15kor kezdődik. Mondom ó remek, még 15 perc szenvedés. Erre jön egy másik srác, akit ismertem, kérdezi, miért nem megyünk be? Aztán bement, majd a csaj aki tartotta a vizsgát kiszólt, hogy már elkezdtük, lehet bejönni....Égés.... Aztán volt 3 elméleti kérdés, ami ha többet tanulok nem is lett volna nehéz, meg egy számolás. A számolós feladatok órán olyan szintűek voltak, hogy nem tudtuk megcsinálni közös erővel sem. A vizsgán meg... egyenes arányossággal oldottam meg a számolós feladatot... most vagy nagyon elbagatelizáltam, vagy tényleg ilyen egyszerű volt? Hát nem tudom mindenesetre majd megmondják, hogy mire voltam képes...

Ma voltam Finnish Language Clubban :) Nem gondoltam volna, de tényleg nagyon jó időtöltés. Minden alkalommal más-más a téma, ma az őrült finn sportokkal ismerkedtünk :)

Először a csajok olvastak fel nekünk infokat ezekről a sportokról:

-mocsárfoci

-gumicsizmahajintás

-telefondobálás

- ki bír tovább maradni a szaunában (110 fok, 30mp-enként fél liter víz a kövekre, és a csúcstartó 18 perc)

-feleségcipelés

- levegőben gitározás

És ezekből rendes világ és európa bajnokságok vannak. Még egy nem hivatalos sport a szúnyogölés...

Ezután kimentünk az udvarra, ami azért volt jó, mert a vékonykabátomban mentem, mondván úgyis csak 3 percig leszünk kinn... Szóval játszottunk csizmadobálósat, utána valami kicsit hasonlót az adjkirálykatonát nevű játékhoz. Aztán játszottunk még egy kicsit hasonlót mint a bowling, de ez nem golyóval hanem egy kis farönkkel történt, na mindegy, ezt így nehéz elmondani... De azért jól éreztem magam nagyon, és fogok menni legközelebb is.

Na még valamit az időjárásról: utálom a tavaszt Finnországban. Undorító. Ma 4 fok volt, szemerkélt az eső. És mivel ilyen meleg volt, elkezdett rohamosan olvadni az a temérdek mennyiségű hó. Ennek az az eredménye, hogy a járdán és amugy az utakat kivéve ahol az autók járnak mindenhol legalább 10 de inkább 20 cm vastag féligfagyott latyak van. Amiben nem lehet bicajozni :@:@:@ Utálom. Hazafelé egy idő után meguntam, és inkább az autók közt mentem, mert már annyira elegem volt. Utálom. GRRRR

Megyek alsz, mert iszonyúan fáj a fejem :(

Szerző: haanaft  2010.03.11. 23:19 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr871832922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPityu 2010.03.12. 09:30:52

nem semmi sportok :P
süti beállítások módosítása