Folyt köv.

Szóval címszavakban még a csütörtök estéről. Csütörtök este volt az utolsó Stammtisch, aminek a témája Tag me, szóval délután beszereztem egy kispárnahuzatot, hogy majd arra gyűjtök aláírást :) Stammtisch előtt Regivel és Verával prepartit tartottunk, ami abból állt, hogy megittuk az összes maradék alkoholt, és még azt is amit Vera hozott, utána pedig elmentünk bulizni. Ezúttal elég sokan eljöttek, és a zene is jó volt, szóval nagyon jól éreztem magam, és rengeteg aláírást sikerült összegyűjtenem :)

Aztán másnap reggel elkezdtem csomagolni,ami őszintén szólva elég nehezen ment... Semmi sem akart beférni a bőröndbe, pedig először azt hittem ezzel nem lesz gondom. Aztán átjött Regi, főztem kaját, mert rengeteg kajám maradt meg, és utána együtt takarítottuk ki a lakást. Ezúton is köszi Regi, nélküled nem tudom mi lett volna velem... Aztán még megnéztünk együtt egy filmet, és utána elmentem Riittához, megvette a bicajom, amivel nagyon szerencsésnek mondhatom magamat. Ugyanis Vera mesélte hogy ő 100 euroért vette az övét, és 30at ígértek neki ha visszaviszi... Én meg 40ért vettem az enyém, szóval én kb semmit sem kaptam volna vissza.

Aztán még péntek este megejtettünk egy utolsó szaunát Regivel, sajnos a lengyel meg holland ribancok kicsit bezavartak a képbe, de hamar leléptek szóval annyira nem volt vészes. Szauna után még búcsúzkodtunk egy kicsit… nem volt jó…

 

Aztán másnap reggel Riitta kivitt minket az állomásra, kaptam tőle még némi sütit (túrósat) :)  Aztán Verával felszálltunk a vonatra, és ismét elindultunk világot látni. Helsinkiben egyből a hostelbe mentünk, leraktam a nagypakkom, és utána elmentünk a toronyba „kilátni” :P Szóval Helsinkit már láttam felülnézetből :) Aztán sikeresen megtaláltuk hogy honnan indul a hajó, szóval minden a lehető legjobban ment :) A hajó egyébként kis utasszállító volt, és nagyon gyorsan ment, csak egyszer dobált meg jobban minket a víz. Aztán Tallinban megint a hostel felé vettük az irányt, leraktuk a cuccunk, és mentünk is egyből városnézni. A főtéren rögtön összefutottunk Agatával, akitől azzal váltam el, hogy lehet majd Tallinban még találkozunk, és lám, tényleg. Aztán szétnéztünk pár szuvenírboltban is, amiből feltűnően sok van az óvárosban.

Megkerestük a palacsintázót, ahol jól belaktunk óriáspalacsintával, és annyira nem is volt drága, sztem megérte :) Aztán utána elmentünk még boltba, és átmentünk a hostel másik épületébe, ahol volt egy kisebb buli, meg játszottunk tökjó ivós játékot, szóval ha lesz buli nálunk, tutira játszunk majd ilyet :) (készüljetek :P )

Még este kitaláltuk, hogy el kellene menni a nemzeti parkos túrára amit a plakáton láttunk, szóval a másik hostelben be is fizettük az utat.

Vasárnap magunkhoz vettük a bőséges reggelinket, ami piritósból és lekvárból állt, és indultunk is a túrára. Sok sok megálló volt útközben, a legjobbak a vízesés (a baltikum legnagyobbja), a wetland (mocsaras lápos vidék) és a tengerpart volt :) Megálltunk még pár épületet megnézni, de az annyira nem volt érdekes számomra. Megint realizálnom kellett hogy van még hova fejlődni angolból, mert sajnos az ausztrálok akcentusát egyáltalán nem értem… de ezzel más is így volt, szal legalább nem éreztem magam egyedül… Este 6ra értünk vissza a túráról, utána még mászkáltunk kicsit a városban, ettünk megint palacsintát, és ittunk egy forró csokit, egy nagyon hangulatos kis kávézóban. Este kaptunk még egy szobatársat a holland mellé, ezúttal egy koreai lányt. Megint megállapítottam hogy a koreaiak rettentően aranyosak :)

 

Hétfő reggel megint magunkhoz vettük a reggelit (piritós és jam) és most épp a hajón vagyunk, ringatózunk a vízen, és várom hogy Helsinkibe érkezzünk :)

04.26  11:05

Szerző: haanaft  2010.04.26. 18:40 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr881953434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPityu 2010.04.27. 13:15:52

A túrós sütit te vagy a halak ették meg? ;)

haanaft 2010.04.27. 13:17:24

Vera ette meg :P:P:P

BPityu 2010.04.27. 13:17:25

szerda este akkor apukáddal és anyukáddal nekiállunk játszani az új játékod. na mit szólsz? ;)
süti beállítások módosítása