Tegnap alakítottunk csoportot Biogáz órán. 3 finnel vagyok együtt. És erre délután kapok egy mailt, hogy na így kellene majd kinéznie a prezentációnak. És a prezentáció amit átküldött történetesen 2 magyaré volt, egy magyar biogázüzemről :) (a srác nem tudta hogy magyar vagyok :) )

Aztán ma bementem Környezetfizika órára. Amikor a tanár elkezdte magyarázni hogy m3=1000 l, majd utána az átváltást dm3 és m3 közt, akkor úgy gondoltam, hogy na akkor ez egy könnyű óra lesz. Amikor az egyik csoporttársam megkérdezte, hogy 1K egyenlő-e 1C-al, akkor már azt gondoltam, hogy totálisan rossz helyen járok... (hova keveredtem?!) A tanárnő behozott egy villanykörtét szemléltetni (nemtom, ezek nem láttak még villanykörtét?!?!) és ismét kicsi a világ, "made in Hungary" LOL

Aztán elmentünk tornázni egy kicsit, majd bevásárlás, és szauna.... hmmm annyira jó ez a szauna, csak kár hogy nem hoztam semmilyen illóolajat (ha valaki küld csomagot, akkor mentásat kérek ;) )

Tegnap még egy vicces dolog történt: a friendship family programról kaptam egy mailt, hogy valami Sanna nevezetű hölgyemény lesz a családom... Gondoltam na ok, de nekem már van egy Riitta nevezetű... akkor most mi?! Nekem két családom lesz? Hát nem volt kedvem mailt irogatni, úgyhogy annyiban hagytam a dolgot. Erre kapok este egy következő mailt Riittatól, hogy hát első alkalommal összekevertek egy spanyol lánnyal, de mostmár megbeszélték, hogy akkor a spanyol lány helyett hagy legyek én az övé.... na mondom ok :) ez is megoldódott. Aztán kapok még egy mailt, innmár az első hölgytől, hogy akkor vegyem fel a kapcsolatot Riittaval, de semmi magyarázat, hogy na bocsi, elcsesztük, vagy valami...... no mindegy- finn vérmérséklet :)

Szerző: haanaft  2010.01.22. 21:13 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haanaft.blog.hu/api/trackback/id/tr481693764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPityu 2010.01.27. 20:41:37

a magyarok mindig mindenhol ott vannak, ezért is kell vigyázni, kit küldesz el melegebb éghajlatra magyarul egy idegen országban :P
süti beállítások módosítása